Příklady z praxe


Několik příkladů z praxe využití Business View v mapách Google

Café Louvre – jedna z nejlepších a nejvyhlášenějších kaváren v naší republice si nemohla stěžovat na málo zákazníků. Virtuální prohlídku Business View si vybrali pro originálnost a praktičnost tohoto řešení virtuální prohlídky, která se uživatelskou přívětivostí nedá srovnávat s klasickými virtuálními prohlídkami. Dále také pro udržení kroku s konkurencí a získání nových, hlavně zahraničních, zákazníků. Vše se povedlo výborně a proto, když se dokončila rekonstrukce Galerie Louvre, virtuální prohlídka byla jasnou volbou.

 

Yogoterie – jednalo se o zcela nový koncept samoobslužné prodejny mražených jogurtů. Majitelé se rozhodli využít Business View pro získání náskoku před konkurencí, vylepšení zápisu na Google a jeho lepší viditelnost a samozřejmě pro získání nových zákazníků, které tato virtuální prohlídka přiláká. Povedlo se to výborně, nyní se otevírají další prodejny, ve kterých samozřejmě nesmí chybět virtuální prohlídka Business View.

 

Kulaťák – před tvorbou Business View tato restaurace již měla klasickou virtuální prohlídku, se kterou však, vzhledem k obtížnosti ovládání, náročnosti a malé kompatibilitě, nebyli spokojeni. Rozhodli se tedy pro virtuální prohlídku Business View, která se ve spojení s AdWords postarala o maximání vytíženost restaurace.

 

ZOOT – jedná se o moderní koncept prodejny oblečení a tak samozřejmě nesmí chybět ani moderní virtuální prohlídky všech “Výdejen radosti”, díky kterým si zákazníci udělají jasnou představu, kde přesně se nacházejí a jak to v nich vypadá. Díky aktivnímu marketingu se ZOOT stal jedním z nejznámějších on-line obchodů s módou a expandují závratnou rychlostí.

 

MAAG CZ – v tomto showroomu s obklady, dlažbou a sanitou se rozhodli mít svůj showroom otevřený 24 hodin denně, 7 dní v týdnu díky virtuální prohlídce Business View. Vytvořila se tedy první prohlídka pražského showroomu a po úspěchu tohoto kroku se přistoupilo k tvorbě virtuální prohlídky i druhého showroomu v Brně.